Aktivnemu besedilu (besedilo, za katerim stoji aktivna povezava; ang. anchored text) se ne sme pripisovati vseh zaslug spletne optimizacije, saj ne smemo pozabiti na back-linke. Back-linki so precejšen del algoritma optimizacije na spletu. Kadar se lotimo kampanije spletnih povezav je pomembno, da previdno izbiramo ključne besede in fraze, ki jih bomo uporabili v pripetem, aktivnem besedilu.
Podjetja skoraj vedno uporabljajo svoje ime za ključno besedo aktivnega besedila. Seveda s tem ni nič narobe – pravzaprav je dober način kako graditi na brandingu, vendar to ne doprinese nobene koristne informacije kupcu ali ciljni publiki o njihovem izdelku ali storitvi, ki jo ponujajo. V največ primerih so takšna podjetja že na vrhu iskalnih nizov (ali zelo visoko) pri neposrednem iskanju njihovega izdelka ali storitve.
Tukaj je primer uporabe izmišljenega podjetja “Vodovodne storitve Vodotok”:
Večina ljudi bo preprosto uporabila povezavo z imenom “Vodotok”. Ponavljam še enkrat, s tem ni nič narobe, vendar to ne opisuje izdelka ali storitve, ki ga podjetje ponuja. S tem, ko dodamo besedo “vodovodarstvo” ali “vodovodne storitve”, bomo z malim dodatkom pridobili veliko večji obisk na spletni strani, ki pa ga samo z imenom podjetja ne bi.
- aktivno besedilo, anchored text, back-linking, back-links, kaj je anchored text, kako narediti aktivno besedilo, oglaševalska agencija, oglaševalska kampanija, optimizacija na spletu, podjetniška ideja, povezava, pripeto besedilo, razvoj podjetja, seo analiza, seo optimizacija, spletna optimizacija, spletna povezava
O nas in blogu
Smo agencija za digitalni marketing. Usmerjeni smo k strankam, da rešimo težave in izboljšamo poslovanje na več ključnih področjih. Na blogu lahko prebirate naše nasvete za optimizacijo vaših vsebin.
Zahtevaj pomoč SEO strokovnjaka!
Ponujamo strokovno SEO storitev s katero pomagamo vaši spletne strani drastično povečati rezultate iskanj z namenom, da bi se potegovali za najvišje uvrstitve, tudi ko gre za zelo konkurenčne ključne besede.
Prijavi se na e-nasvete!
Zadnji prispevki
- UPRAVLJANJE SOCIALNIH MEDIJEV ZA MALA PODJETJA januar 17, 2017
- VIDEO AMBASADOR MARKETING oktober 20, 2016
- INTERVJU Z DIREKTORJEM PODJETJA MATJAŽ, PRIMOŽEM OSETOM: “V težkih trenutkih v življenju ima človek na voljo le dve smeri – ena ga spravi v depresijo, druga pa ga povzdigne v zmagovalca.” april 13, 2016
Ključne zadeve
Zadnji prispevki
- UPRAVLJANJE SOCIALNIH MEDIJEV ZA MALA PODJETJA januar 17, 2017
- VIDEO AMBASADOR MARKETING oktober 20, 2016
- INTERVJU Z DIREKTORJEM PODJETJA MATJAŽ, PRIMOŽEM OSETOM: “V težkih trenutkih v življenju ima človek na voljo le dve smeri – ena ga spravi v depresijo, druga pa ga povzdigne v zmagovalca.” april 13, 2016