Zakaj so aktivna besedila pomembna pri back-linkih?

  • september 11, 2015
  • SEO
Brez komentarjev

Aktivnemu besedilu (besedilo, za katerim stoji aktivna povezava; ang. anchored text) se ne sme pripisovati vseh zaslug spletne optimizacije, saj ne smemo pozabiti na back-linke. Back-linki so precejšen del algoritma optimizacije na spletu. Kadar se lotimo kampanije spletnih povezav je pomembno, da previdno izbiramo ključne besede in fraze, ki jih bomo uporabili v pripetem, aktivnem besedilu.

Podjetja skoraj vedno uporabljajo svoje ime za ključno besedo aktivnega besedila. Seveda s tem ni nič narobe – pravzaprav je dober način kako graditi na brandingu, vendar to ne doprinese nobene koristne informacije kupcu ali ciljni publiki o njihovem izdelku ali storitvi, ki jo ponujajo. V največ primerih so takšna podjetja že na vrhu iskalnih nizov (ali zelo visoko) pri neposrednem iskanju njihovega izdelka ali storitve.

Tukaj je primer uporabe izmišljenega podjetja “Vodovodne storitve Vodotok”:

Večina ljudi bo preprosto uporabila povezavo z imenom “Vodotok”. Ponavljam še enkrat, s tem ni nič narobe, vendar to ne opisuje izdelka ali storitve, ki ga podjetje ponuja. S tem, ko dodamo besedo “vodovodarstvo” ali “vodovodne storitve”, bomo z malim dodatkom pridobili veliko večji obisk na spletni strani, ki pa ga samo z imenom podjetja ne bi.

Aktivno besedilo www.coda.si

O nas in blogu

Smo agencija za digitalni marketing. Usmerjeni smo k strankam, da rešimo težave in izboljšamo poslovanje na več ključnih področjih. Na blogu lahko prebirate naše nasvete za optimizacijo vaših vsebin.

Zahtevaj pomoč  SEO strokovnjaka!

Ponujamo strokovno SEO storitev s katero pomagamo vaši spletne strani drastično povečati rezultate iskanj z namenom, da bi se potegovali za najvišje uvrstitve, tudi ko gre za zelo konkurenčne ključne besede.

Prijavi se na e-nasvete!

Poljs označena z * so obvezna.

Več od naših prispevkov

Oglejte si vse prispevke