Podjetje HubSpot je odkrilo izraz »inbound marketing«, ki danes predstavlja najučinkovitejšo marketinško metodo za opravljanje spletnega posla. Od njihovih začetkov leta 2006, ko sta študenta MIT-a, Brian Halligan in Dmarmesh Shah ustanovila to podjetje, je HubSpot zrasel v podjetje z letnim prihodkom 75 mio dolarjev. HubSpot ponuja marketinške storitve podjetjem na trgu.
Tradicionalne marketinške ideje pogosto zajemajo zakup oglasnega prostora, email naslovov ter plačila za pridobljeno zanimanje. HubSpot pravi, da je takšna metoda »outbound« umrla, da je prišel njen bridki konec.
HubSpot pravi, da se »inbound« osredotoča na ustvarjanje vsebin, ki pritegnejo ljudi, da spremljajo vaše podjetje in vsebine. S približevanjem vsebin, ki ustrezajo interesom vaših kupcev, vi po naravni poti privlačite »inbound« promet oziroma obiskovalce, ki jih lahko spremenite v kupce skozi čas.
Kako je HubSpot poganjal svojo rast? Skozi »inbound« marketing. Stroški pridobivanja »inbound leadov« so nižji. HubSpot je ponudil potencialnim kupcem izobraževanja skozi Webinarje, Orodja za upravljanje spletnega marketinga in objav strokovnih sodelavcev na temo spletnega nastopa.
»Inbound« je pristop kako navdušiti ljudi z objavo kredibilnih in uporabnih vsebin ter hkrati biti v pomoč.
HubSpot pravi, da so lastno pridobljena povpraševanja vredna veliko več kot tista pridobljena z metodo »outbound« marketinga, torej plačljivih virov iz oglasov in podobno. Konverzijska stopnja za povpraševanja (organic leads) pridobljena iz objav verodostojnih in kvalitetnih vsebin (npr. kvalitetne fotografije) v primerjavi s t.i. »outbound« push kampanj, ki pritiskajo na ljudi z večkrat videnimi informacijami, je več kot 2-krat večja.
HubSpot zaposluje le najboljše, saj zaposlijo le 1% tistih, ki se prijavijo na razpis. Le s 5-7% prijavljenimi opravijo intervju. Delovno mesto je odprto toliko časa, dokler ne najdemo ustreznega kandidata. HubSport meni, da je selektivnost pri zaposlovanju zelo pomemben element rasti posla.
HubSpot daje sebi avtonomijo, da je najboljši. Investira v individualno mojstrstvo in tržno vrednost. Rešujejo probleme za svoje kliente. Njihova usmerjenost je ta, da delujejo transparentno.
HubSpot v pogodbe s klienti »zapakira« in obračuna stroške izobraževanj, programsko opremo in svetovanja vnaprej, ker vedo, da bodo le ta potrebovali pri uporabi software-a, in ga bodo potem tudi uporabljali. HubSpot je razvil Customer Happiness Index, ki omogoča merjenje, kako dobro je klient unovčil »inbound« marketing. Prednosti in slabosti so tako ugotovljene takoj in pomoč ter svetovanje je možno nemudoma točno tam kjer je potrebna. Uspešni klienti so dolgoročni klienti.
HubSpot pravi, da moraš prisluhniti trgu in se gibati z njim. HubSpot je razvil znanje v »inbound« marketingu in delal trdo, da je obdržal in povečal svoje ime. Razvijal je svoj produkt in tako vzpostavil marketinško akademijo. Zavedajo se, da je stanje razvoja »inbound« marketinga še vedno daleč od tega kjer bi lahko bilo. Hkrati pa se zavedajo, da so zgradili podjetje in skupnost, ki je ambiciozna in sposobna, da vpliva na svetovne organizacije in njihovo prodajo.
Povzeto po Smart Up app.
O nas in blogu
Smo agencija za digitalni marketing. Usmerjeni smo k strankam, da rešimo težave in izboljšamo poslovanje na več ključnih področjih. Na blogu lahko prebirate naše nasvete za optimizacijo vaših vsebin.
Zahtevaj pomoč SEO strokovnjaka!
Ponujamo strokovno SEO storitev s katero pomagamo vaši spletne strani drastično povečati rezultate iskanj z namenom, da bi se potegovali za najvišje uvrstitve, tudi ko gre za zelo konkurenčne ključne besede.
Prijavi se na e-nasvete!
Zadnji prispevki
- UPRAVLJANJE SOCIALNIH MEDIJEV ZA MALA PODJETJA januar 17, 2017
- VIDEO AMBASADOR MARKETING oktober 20, 2016
- INTERVJU Z DIREKTORJEM PODJETJA MATJAŽ, PRIMOŽEM OSETOM: “V težkih trenutkih v življenju ima človek na voljo le dve smeri – ena ga spravi v depresijo, druga pa ga povzdigne v zmagovalca.” april 13, 2016
Ključne zadeve
Zadnji prispevki
- UPRAVLJANJE SOCIALNIH MEDIJEV ZA MALA PODJETJA januar 17, 2017
- VIDEO AMBASADOR MARKETING oktober 20, 2016
- INTERVJU Z DIREKTORJEM PODJETJA MATJAŽ, PRIMOŽEM OSETOM: “V težkih trenutkih v življenju ima človek na voljo le dve smeri – ena ga spravi v depresijo, druga pa ga povzdigne v zmagovalca.” april 13, 2016