![](http://coda.si/wp-content/uploads/2016/04/Gym24print.jpg)
Za fitnes center Gym24 smo pripravili vsebinsko strategijo trženja ter izdelali celotni tržni splet, ki vključuje spletno mesto, vsebine, fotografije, video posnetke ter aktivirali elemente spletne komunikacije.
![](http://coda.si/wp-content/uploads/2016/04/Gym24-analitika.jpg)
![](http://coda.si/wp-content/uploads/2016/04/Gym24-analitika-2.jpg)
![](http://coda.si/wp-content/uploads/2016/04/Gym24-fotografija.jpg)
![](http://coda.si/wp-content/uploads/2016/10/kovačič-jan.jpg)
Izziv
Postati najbolj obiskan fitnes center v Sloveniji ter izkoristiti maksimalen potencial organskih zadetkov skozi učinkovito indeksacijo in tehnike vsebinskega marketinga.
Rešitev
Zagotavljanje unikatnih vsebin za dosego učinkovitega vsebinskega trženja ter ažurna komunikacija preko Instagram in Facebook profila Gym24.si.
Rezultati
V samo 90 dneh spletno mesto v povprečju obiskuje 2.500 unikatnih obiskovalcev mesečno, ki se na strani zadržijo vsaj 2.29 minute, od katerih 31,6 odstotkov obiskovalcev dostopa do spletnega mesta preko organskih zadetkov, 25 odstotkov direktno preko vpisa domene Gym24.si, 35,5 odstotkov preko virov povezav objav na socialnih medijih ter 7,7 odstotka preko povezav referenčnih virov.
31,6 % organskih obiskov
Vsebinsko trženje z dolgoročnimi učinki
65 % mesečna rast sledilcev na omrežjih
Gym24.si o nas
“Vsebinska strategija trženja podjetje Coda nas je popolnoma navdušila, saj so v zelo kratkem času postavili fantastično spletno mesto, ki brezhibno deluje tudi na telefonih in tablicah. Istočasno so nam zagotovili vrhunski foto in video material, ki ga ažurno in redno objavljajo ter s tem krepijo blagovno znamko Gym24.si”