Spletno mesto DimnikUni.si je prilagojeno na vse naprave (telefono, tablice) in vse brskalnike. Osnovni namen strani je celovita in SEO - optimizirana predstavitev novega dimniškega sistema z vsemi možnosti predstavitve (unikatne fotografije in video posnetki, avtorski prispevki) in povezanimi socialnimi in družbenimi mediji. Cilj ni zgolj predstavitev, temveč oddana konverzija in začetek nakupnega procesa.
Izziv
V samo 30 dneh je bilo potrebno ustvariti spletno mesto s povsem novimi in unikatnimi vsebinami (produktne fotografije in videi, strokovni in nasvetni članki, sistem socialnih in družbenih medijev, oglaševalska kampanja na spletu in v tiskovinah). Preko spletnega mesta Dimnikuni.si je na moderen in transparenten način javnost izvedela za vse prednosti novega dimniški sistem UNI ISO PLUS in povečala interes za nakup. Namen je bil v 90 dneh preko spletnih kanalov realizirati tolikšno prodajo, da se v istem časovnem obdobju pokrijejo 2/3 celotnih stroškov marketinga kampanje Dimnikuni.si.
Rešitev
>> Priprava strategije trženja novega sistema Schiedel UNI ISO PLUS,
>> Izdelava foto in video vsebin z izbranimi statisti po željah naročnika
>> Izbira dinamičnega (Responsive) spletnega mesta prilagojenega na vse naprave
>> Kreiranje in vodenje družbenih in socialnih mrež; Youtube, Google Plus ter Facebooka stran
>> Izdelava oglaševalske kampanje (Iskalna, Prikazna, Remarketing, Gmail Sponsored, Facebook Remarketing)
>> Izdelava kreativ za objavo v tiskovinah (Polet, Deloindom, itd.)
Rezultati
S prodajo novega dimnika UNI ISO PLUS se je pokrilo 2/3 stroškov marketinga v samo 3 mesecih.
Marketing ki prodaja
14% realizacija vseh povpraševanj
Več kot 4.000 mesečnih iskanj
Video marketing
Odkar je Google postal lastnik Youtube-a, vsako kampanjo začinimo s produktnim videom, ki ga naredi naša medijska ekipa. Oglejte si video za dimnik UNI ISO PLUS.