Partnersko vodstvo
Odnos med oglaševalcem, založnikom in stranko leži na dnu partnerskega vodstva.
Partnersko vodstvo je fraza, ki opisuje obliko spletnega oglaševanja, ki je sestavljen iz nagrajevanja partnerja zaradi priporočila stranki ali nagrajevanja stranke za opravljen nakup ali naročitev na e-novice.
Partnerske kampanije imajo najboljše rezultate, ko so v kombinaciji s SEO, ceno na klik (CNK), e-mail oglaševanjem in so dobro pripravljene na potovanja, trgovine in storitve zaradi njihove velike prodaje.
Učinkovito partnersko vodstvo ni le pripenjanje povezav na različne spletne strani v upanju da se bo kdo od kupcev prijel. Je vnaprej določena strategija z namenom razvoja dolgoročnega odnosa s spletnimi stranmi tretjih oseb, raziskovalno industrijo z zaupanja vrednimi spletnimi stranmu in grajenje dragocenega partnerskega omrežja za vašo stran, ki bo prinesel kvaliteto in obisk.
Poleg vsega, partnersko vodenje vključuje tudi nekatere poslovne poteze kot so sposobnost fleksibilnosti z vrednostnimi provizijami, še posebaj takrat, ko je padec prodaje, saj bodo višje provizije za vas naredile najtežje delo.
14
Kampanije partnerskega vodstva
14
Spremljanje partnerjev
8
Zaposlovanje novih partnerjev
9
Selekcija partnerskih omrežij
3
Nagrade za partnerska vodstva
9
Izdelava bannerjev
Zaupajte nam svoj projekt
Dovolite nam, da vam pomagamo do spletne rasti podjetja
Za vaše podjetje upravljamo vse vidike partnerskega vodstva in natančno vemo kako motivirati partnerje za prodajo izdelka ali storitve. Vemo katere partnerske mreže so najboljše za vaše podjetje in vemo kako izgraditi povezave, ki vodijo do povečanega pokritja vašega izdelka na partnerskih straneh.