Strateška uporaba fotografij pri spletni optimizaciji
- september 14, 2015
- SEO, Spletni marketing
Ko sestavljamo in načrtujemo izgled in postavitev spletne strani, obstaja dokaj neopazen, a še vedno zelo strateški način, kako uporabiti fotografije na optimizaciji prijazen način, ki bodo izboljšale vaš položaj na spletnih iskalnikih, obenem pa bodo fotografije oddale vaše sporočilo. Ste zmedeni?
Poglejmo si primer: Na primer, da upravljate spletno stran, ki se ukvarja s potovanji in želite optimizirati besedo “Las Vegas hotel”. In predpostavimo da pravtako želite ob tej fotografiji kupcem sporočiti sporočilo “Rezervirajte zdaj in prihranite 20%!”. To besedilo nima jedrnatega opisa, vendar ima prepričljive lastnosti. Torej, ob nalaganju fotografije na splet, vstavite besedilo o 20% prihranku v slogan fotografije, naslov slike (Las Vegas hotel) pa v naslov fotografije. To daje poseben poudarek na sporočilo, ki ga želite prenesti, hkrati pa pripomore k optimizaciji brez vpisa ključnih besed.
Z drugimi besedami, fotografije so odličen način kako posredno prenesti vaše sporočilo. Z obvladanjem te tehnike boste prišli do boljše optimizacije opisanega teksta z manj vloženega truda. Z uporabo strateških ključnih besed in kratkega in jedrnatega opisa pa boste zadostili obem stranem strateške enačbe.
O nas in blogu
Smo agencija za digitalni marketing. Usmerjeni smo k strankam, da rešimo težave in izboljšamo poslovanje na več ključnih področjih. Na blogu lahko prebirate naše nasvete za optimizacijo vaših vsebin.
Zahtevaj pomoč SEO strokovnjaka!
Ponujamo strokovno SEO storitev s katero pomagamo vaši spletne strani drastično povečati rezultate iskanj z namenom, da bi se potegovali za najvišje uvrstitve, tudi ko gre za zelo konkurenčne ključne besede.
Prijavi se na e-nasvete!
Zadnji prispevki
- UPRAVLJANJE SOCIALNIH MEDIJEV ZA MALA PODJETJA januar 17, 2017
- VIDEO AMBASADOR MARKETING oktober 20, 2016
- INTERVJU Z DIREKTORJEM PODJETJA MATJAŽ, PRIMOŽEM OSETOM: “V težkih trenutkih v življenju ima človek na voljo le dve smeri – ena ga spravi v depresijo, druga pa ga povzdigne v zmagovalca.” april 13, 2016
Ključne zadeve
Zadnji prispevki
- UPRAVLJANJE SOCIALNIH MEDIJEV ZA MALA PODJETJA januar 17, 2017
- VIDEO AMBASADOR MARKETING oktober 20, 2016
- INTERVJU Z DIREKTORJEM PODJETJA MATJAŽ, PRIMOŽEM OSETOM: “V težkih trenutkih v življenju ima človek na voljo le dve smeri – ena ga spravi v depresijo, druga pa ga povzdigne v zmagovalca.” april 13, 2016