Zakaj je intervju odlična vsebina in dobra marketinška poteza?

Brez komentarjev

Intervju. Intervju z uspešno osebo, ki ima znanje. Uspeh.

Vprašanja – zanimiva, konkretna, vsebinsko naravnana.

_

Veste o čem govorimo?

Govorimo o dobri vsebini, kaj dobri, odlični! Intervju je najpogosteje uporabljen kot novinarski žanr, ki ljudi pritegne, da kupijo revijo, časopis, … Kako smo ugotovili, da je intervju še posebno koristno marketinško orodje?

Intervju spodbudi v ljudeh radovednost in željo po spoznanju. Seveda bi tudi to lahko bilo potencialno zavajujoče, če bi sledeči intervju vseboval nekaj floskulnih vprašanj, ki ne bi bralcu razkrile nobene uporabne vrednosti. Ugotovili smo torej, da je intervju uspešna metoda, s katero na našo stran pritegnemo množico obiskovalcev – potencialnih kupcev. V nadaljevanju pa vam predstavljamo edinstveno formulo, po kateri se bodo ljudje zaradi navdušenosti nad zanimivim in one-of-a-kind intervjujem zagotovo odločili tudi za nakup vaših izdelkov!

INTERVJU – KAJ, KJE, KAKO, KDAJ, ZAKAJ?

Zgornja shema, ki prikazuje 5 temeljnih novinarskih vprašanj, je SVETI GRAL pri odkrivanju zanimivih odgovorov naših intervjuvancev.

Prvi korak k dobremu intervjuju je konkretna priprava. To zajema brskanje po vseh profilih na družbenih obrežjih, branje možnih že prej obstoječih intervjujev z intervjuvancem, skratka vsi pregledani zadetki na Goooglu. Ko “domačo nalogo” naredimo, je na vrsti formuliranje vprašanj. Z zagotovostjo lahko trdimo, da vnaprej postavljena vprašanja nikakor niso edina, ki jih med intervjujem zastavimo, so le ogrodje, po katerem plujemo v globino in iz intervjuvanca izvlečemo najkoristnejše informacije za naše obiskovalce spletnega mesta.

Opozoriti želimo tudi na pomembnost osnovnih novinarskih vprašanj (KAJ, KJE, KAKO, KDAJ, ZAKAJ) saj se ne glede na temo pogovora, intervjuvanec pogosto “izgubi” v svojih mislih. Takrat je pomembno, da s pomočjo 4K+Z vprašanj ohranimo želeno rdečo nit pogovora.

DOBER NOVINAR=ZANIMIV INTERVJUVANEC=ODLIČEN INTERVJU

Pomemben faktor pri soustvarjanju kvalitetne vsebine je dober novinar, ki ga zaznamuje kreativnost in vsestranskost. Za novinarja je pomembna splošna razgledanost, saj tako z izbiro vprašanj, kot prilagajanjem tematike, vodi intervju do želenega zanimanja obiskovalcev vaše spletne strani.

Dober novinar naredi še tako neiznajdljivega intervjuvanca v zanimivega sogovornika in ga s pomočjo podvprašanj spretno vodi do všečnega odgovora. Eden izmed najpomembnejših dejavnikov pri ustvarjanju intervjuja je torej kredibilen novinar, ki vam lahko v veliki meri pomaga do bolj obiskanega in uspešnejšega spletnega mesta.

Kakšen je torej odličen intervju, ki bo zagotovo pritegnil obiskovalce na vašo stran?
Zanimivo formulirana vprašanja, ki povezujejo rdečo nit skozi intervju.
S podvprašanji novinar iz intervjujvanca “izvleče” neponovljive odgovore, ki se vtisnejo v spomin obiskovalcem vaše spletne strani.
Dober novinar bo bralce pritegnil k branju že v uvodnem delu, ki izraža najzanimivejša dejstva sledečega intervjuja.
Intervju se bere tekoče in v bralcu zbuja zanimanje vse do zadnjega odgovora.

POVZETEK

Zakaj se vam splača investirati v kvalitetne vsebine na strani kot je intervju?

– Ker gre za klasični novinarski žanr, že sam po sebi privablja pozornost ljudi.
– Vedno strmite k nevsakdanjosti, saj boste tako ti. “trendsetter”.
– Uspešen intervjuvanec bo s svojo socialno mrežo dodal kredibilnost vašemu spletnemu mestu.

O nas in blogu

Smo agencija za digitalni marketing. Usmerjeni smo k strankam, da rešimo težave in izboljšamo poslovanje na več ključnih področjih. Na blogu lahko prebirate naše nasvete za optimizacijo vaših vsebin.

Zahtevaj pomoč  SEO strokovnjaka!

Ponujamo strokovno SEO storitev s katero pomagamo vaši spletne strani drastično povečati rezultate iskanj z namenom, da bi se potegovali za najvišje uvrstitve, tudi ko gre za zelo konkurenčne ključne besede.

Prijavi se na e-nasvete!

Poljs označena z * so obvezna.

Več od naših prispevkov

Oglejte si vse prispevke